نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در سطح شهر اردبیل شاهد ترافیک شدیدی هستیم که منجر به مشکلات فراوان شده که از مسؤولان امر درخواست دارم که برای رفع این گره ترافیکی اقدامات لازم را به شکل فنی و تخصصی در دستور کار داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 31 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحسن عاملی ظهر امروز در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل که در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: زمان یک گنجینه ارزشمند هر انسان محسوب می‌شود و متاسفانه در حال حاضر شاهد گره ترافیک در بخش قابل توجهی از شهر اردبیل هستیم و باتوجه به اهمیت ویژه زمان مردم، رفع گره ترافیکی اردبیل به شکل ویژه در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار بگیرد.

وی افزود: ورودی‌های شهر اردبیل در شأن و منزلت اردبیل نیست و که نیازمند توجه اساسی است که البته در طی دو سال اخیر این مسئله مهم توسط استاندار و شهردار و شورای شهر و دیگر دستگاه‌های مربوطه مورد توجه قرار گرفته و اقدامات اساسی انجام شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شهر اردبیل به شکل جدی با کمبود فضای سبز روبرو است و البته برخی از مسئولان ادعایی مبنی بر کاشت درخت در راستای افزایش سرانه سبز دارند که تا کنون به شکل بصری رویت نشده و در حد ادعا می‌باشد.

عاملی تصریح کرد: معماری سنتی و غنی کشورمان آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و شاهد ورود معماری‌های فرهنگ غربی هستیم در صورتی که تاریخ اردبیل از لحاظ معماری بسیار غنی بوده و باید در سازه‌های شهری و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: شهرداری اردبیل در طی بیش از دو سال اخیر اقدامات بسیار مناسب و قابل توجهی در حوزه‌های مختلف اعم از عمران شهری در دستور کار قرار داده است که در این حوزه یک اقدام بسیار ویژه، توجه به مناطق محروم و حاشیه انجام شده است که قابل تقدیر است.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل تشریح کرد: در بارش‌های اخیر برف شهر اردبیل، شهرداری اردبیل در بازگشایی معابر عملکرد مناسبی داشته است که البته در برخی معابر فرعی و کوچه‌ها به دلیل شرایط خاصی که دارند دیرتر بازگشایی شد.

عاملی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل باید منجر به انتخاب نمایندگان شود که به شکل جدی مدافع حق و حقوق مردم اعم از احقاق حق ارزش افزوده استان شوند تا این منابع که حق قانونی مردم بودن به استان اردبیل تزریق شود که این موضوع مهم در توسعه و پیشرفت استان تأثیر دارد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار