مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شرکت‌های دانش بنیان پل ارتباطی خیلی خوب و سکوی پرتابی برای رسیدن به تکنولوژی‌های نو هستند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 20 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حمیدرضا مومنی اظهار داشت: در بازدیدی که امروز از مرکز بین المللی رشد قشم داشته‌ایم این مرکز فعالیت خود را خیلی خوب آغاز کرده اما در دو سال اخیر با چالش‌هایی مواجه شده است که با برنامه‌ریزی این مشکلات باید برطرف شود.
 
وی با بیان اینکه نباید همه مشکلات، چالش‌ها و عدم برنامه‌ریزی به تغییر مدیریت و بودجه ختم شود، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از دانشجویان و نخبگان برتر علمی کشور، بر لزوم جدی گرفته شدن بنیاد نخبگان و ایجاد زمینه برای نقش آفرینی عملی استعدادهای جوان در جامعه، شرکت‌های دانش بنیان را یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی دانسته‌ و توصیه‌ها و هشدارهای مهمی به نخبگان و مسئولان داشته‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.   
 
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نارضایتی خود را از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعلام کردند، اظهار داشت: گاهی مسئولان فراموش می‌کنند که مسئولیتی که در اختیار آنها نهاده شده خیلی فراتر از آن چیزی است که به آن فکر می‌کنند و باید نقش تمامی دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صنعتگران، فعالان اقتصادی، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، بخش خصوصی و حتی دولت در اقتصاد مقاومتی مشخص شود تا با مسئولیت‌هایی که در اختیار ما قرار داده شده نهایت استفاده را برد.  
 
مومنی با تاکید بر اینکه مجموعه مرکز بین المللی رشد قشم با برنامه‌ریزی و مشخص نمودن وظایف اعضاء شورا در این مرکز باید مشکلات شرکت‌های بنیان را کاهش دهند، خاطرنشان کرد: پس از اعلام گزارش مسئولان مرکز بین المللی رشد و شرکت‌های دانش بنیان، نقاط ضعف و قوت و مشکلات این مرکز بیان شد و تلاش خواهیم کرد که مشکلات را رفع کنیم.
 
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان پل ارتباطی خوب و سکوی پرتابی برای رسیدن به تکنولوژی‌های نو هستند، یادآور شد: ما با برنامه‌ریزی مناسب تلاش خواهیم کرد که این موقعیت را ایجاد کنیم تا این شرکت‌ها بتوانند با امکاناتی که دارند و امکاناتی که سازمان منطقه آزاد در اختیار آنها می‌گذارد بهترین بهره را ببرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار