مدیریت توزیع برق شهرستان مانه‌وسملقان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال تامین اعتبار و اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 23 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مرتضی رحیمی، مدیریت اداره برق شهرستان مانه‌وسملقان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال تامین اعتبار و اجرا شده است.

وی گفت: در راستای خدمات‌رسانی به موقع به متقاضیان جدید روستایی، احداث شبکه به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر در نقاط مختلف روستایی شهرستان انجام شده است.

مدیریت توزیع برق شهرستان مانه‌وسملقان افزود: روستا‌های دشتک علیا، زو علیا، استاد و حسن مست نیز در همین راستا تامین برق و اجرا شده است.

رحیمی ادامه داد: با اجرای طرح بهارستان در جهت کمک به دهیاری‌ها و جلوگیری از حوادث برای روستاییان، نسبت به پاکسازی کامل تیر‌های در معابر که به دلیل بازگشایی‌ها در معبر باقی مانده بودند، انجام شده که از جمله می‌توان روستا‌های دشتک علیا، شش خانه، نجف، انصار، کیکانلو، بیار، مهانک و کوشکی ترکمن را نام برد و روستا‌های کاستان و اسلام آباد نیز در دست اقدام می‌باشند.

وی کل حجم شبکه انجام شده در این راستا را ۸ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک‌هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۸ عدد ترانس اصلاح و بهینه‌سازی عنوان کرد.

مدیریت توزیع برق شهرستان مانه‌وسملقان خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های روشنایی معابر تعداد ۲۰۰ دستگاه چراغ در نقاط مختلف روستایی و ۱۵۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی در نقاط مختلف شهری جهت ارتقاء وضعیت روشنایی معابر و رفاه شهروندان نصب گردیده است.

رحیمی گفت: پروژه‌های تقویت ترانس جهت گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۲ و ارایه ولتاژ در محدوه استاندارد نیز در روستا‌های کیکانلو، عشق آباد، درکش، کوشکی، کوشکی ترکمن، قزلر محله عشایری گنجی و جابه‌جایی یک دستگاه اتوبوس در مسیر روستا‌های مجتمع امند اجرا گردیده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار