خبرگزاری اینترفکس طی ماه‌های گدشته از همکاری ایران و روسیه برای بارورسازی ابرها در چهارچوب کارگروه‌ دوجانبه‌ای با موضوع مدیریت منابع آبی خبر داد. در همین زمینه، تابناک موضوع را از سخنگوی صنعت آب پیگیری کرد. او در این زمینه گفت: ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 17 January 2024

به گزارش تابناک قم، چندی پیش، خبرگزاری اینترفکس خبر داد که مسکو و تهران در چهارچوب کارگروه‌ دوجانبه‌ای با موضوع مدیریت منابع آبی مشغول همکاری هستند.

در همین زمینه، تابناک موضوع را از عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب، پیگیری کرد و با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران و روسیه در حوزه بارورسازی ابرها در حال همکاری هستند، پاسخ داد: حدود سی سال پیش موسسه تحقیقات آب تلاش‌هایی در این زمینه انجام داده است.

وی درباره اینکه آیا موفقیت‌آمیز بوده یا خیر، گفت: موفقیت‌ها نسبی است و مشمول شرایط مختلفی‌ هست. ابرناکی بودن ابرها، به این معنا که چه نوع ابری داریم؛ آیا ابرها مناسب هستند؛ آیا بموقع کار بارورسازی ابرها انجام شده است یا خیر، از جمله عوامل تاثیرگذار در این زمینه است.

وی در پایان گفت: بنابراین باید این موضوع را با در نظر گرفتن همه ابعاد آن بررسی کرد؛ در صورتی که این اتفاق رخ دهد ما نیز استقبال می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار