دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی با خانواد‌ه های دانش آموزان شهید حادثه تروریستی کرمان همدردی کردند.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 08 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دانش آموزان مدارس این استان صبح امروز با برپایی مراسم عزاداری و اجرای سرود‌های حماسی، یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشته و با خود عهد بستند تا راه و یاد رفقای شهیدشان را محکم و استوار ادامه دهند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آئینی که به همین منظور در دبستان دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز کرمانی گفت: جنایت هولناک تروریستی کرمان که باعث شهادت عاشقان سردار دل‌ها و رهروان فاطمی شد، نشانه اوج رذالت و حقارت دشمنان و هراس ان‌ها از زائران حاج قاسم و مکتب این شهید بزرگوار است.
جلال رحیمی بیدک افزود: واهمه دشمنان از مکتب سلیمانی و عاشقان کوی سردار دل‌ها در حالی دشمنان را مایوس کرده که دست به اقدامات تروریستی متعدد برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌زنند، اما کورخوانده و باید بدانند ملت ایران هیچگاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم سلیمانی، دست نخواهد کشید.
وی گفت: دشمنان بدانند که این‏گونه اقدامات هرگز نمی‌‏ تواند خللی در عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان‏‌های اسلامی به ‏وجود آورده و آن‌ها مصمم ‏تر از گذشته تا خشکاندن ریشه ‏‌های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی حضور خواهند داشت.
رحیمی بیدک افزود:در این برنامه ها، راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسیری که دانش آموزان کرمانی در آن قرار گرفتند برای دانش آموزان تبیین می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این مراسم با بیان اینکه بار دیگر دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعداد زیادی از مردم به ویژه دانش آموزان نشانه درماندگی و کینه توزی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.
کورش دلشاد، خطاب به جیره خواران استکبار جهانی با بیان اینکه راه و مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت ادامه دارد، افزود:دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل امروز نه تنها از اسم و مکتب شهید سلیمانی واهمه و هراس دارند بلکه از زائران مرقد سردار دل‌ها هم می‌ترسند چرا که این حضور گسترده نشان از عشق، ارادت و ولایت‌پذیری مردم داشته و این مهم آبی بر خشم کینه و توطئه‌های ایادی استکبار است.
وی از مسئولان و نیرو‌های توانای امنیتی، انتظامی وقضایی کشور خواست تا عاملان و آمران این اقدام بزدلانه را با پاسخی سخت و پشیمان کننده به سزای عمل شنیع خود برسانند.
در پایان این آیین میثاق نامه دانش آموزان با شهدا قرائت شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار