کد خبر: ۱۱۴۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 23 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، با حضور استاندار مازندران و فرماندار نکا در بازدید وزیر نیرو مطرح شد که بهره‌برداری از سد گلورد تا پایان سال جاری صورت می گیرد. 

بهره‌برداری از سد گلورد مازندران تا پایان سال جاری  

 

بر اساس گزارش روابط‌عمومی فرمانداری نکا، در پی حضور یک روزه محرابیان وزیر نیرو در مازندران، بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا، سد گلورد و پل قوسی این سد که از برجسته‌ترین طرح‌های مدیریت منابع آب در شرق مازندران محسوب و با همراهی حسینی‌پور استاندار، رمضانی فرماندار، شریعتی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

در این بازدید وزیر نیرو ضمن اذعان به اهمیت این سد در تامین آب شهرهای شرق مازندران و پل قوسی روی این سد جهت عبور و مرور اهالی منطقه و گردشگران بر تقویت این مهم تاکید کرد.

محرابیان در حاشیه این بازدید گفت: تکمیل این طرح و اجرای پل قوسی روی سد که در دو سال اخیر به صورت جدی پیگیری و در مراحل نهایی خود به سر می‌برد و ان‌شاالله سد گلورد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است سازه ۲۸۰ متری پل قوسی که بر روی سد گلورد در حال ساخت می‌باشد می‌تواند تحول مناسبی در حوزه گردشگری برای منطقه و تامین آب به ارمغان آورد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار