معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: توجه به طرح‌های اشتغالزای کمیته امداد یکی از اصلی‌ترین محور‌های توسعه اشتغال مددجویان است.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 15 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، احسان عسکری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: اقدام استان در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ به‌ویژه به جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) مطلوب ارزیابی می‌شود و وضعیت استان در سطح کشور مناسب است.
عسکری فعالیت‌های کمیته امداد را در حوزه اشتغال قابل قبول و تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت: ویژگی این طرح‌ها، نو بودن طرح‌های تولیدی، نظارت مستمر بر روند اجرا، اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلات کم بهره است که فرصت خوبی را برای مددجویان به وجود آورده تا بتوانند با این طرح‌ها به خودکفایی برسند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی عنوان کرد: تلاش بر این است تا ظرفیت‌های جدید اشتغال با تکیه بر توان داخلی به وجود آید که کمیته امداد نیز با پرداخت منابع از محل تبصره‌های بودجه سالانه با همراهی بانک‌ها تلاش می‌کند تا فرصت اشتغال مناسب و موثر را فراهم کند.
وی افزود: تلاش بر این است تا امسال نیز با همراهی بانک‌های عامل با عنوان یاوران این نهاد انقلابی، سعی کنیم تا پرداختی تسهیلات مناسب و مطلوب‌تر باشد.
وی بیان کرد: از بانک‌های عامل استان می‌خواهیم برای پرداخت این تسهیلات، توجه و شتاب بیشتری به خرج دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار