روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نوشت: با توجه به برودت هوا در روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته جاری خصوصاً در مناطق سردسیر، لازم است مشترکان گرامی پیش بینی لازم در خصوص عایق کنتور و تأسیسات آبی روباز را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 13 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نوشت: توده هوای سرد و بارشی از امروز جو کهگیلویه و بویراحمد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
با ورود این سامانه بارشی، طبق نقشه‌های پیش بینی هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر شده است و از همین رو و با توجه به احتمال بروز قطعی‌های ناخواسته در شرایط غیر عادی، لازم است مشترکان محترم ضمن نصب تانکر و مخازن آب، تمهیدات لازم برای ذخیره آب درروز‌های آتی را مد نظر داشته باشند.
همچنین با توجه به برودت هوا در روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته جاری خصوصاً در مناطق سردسیر، لازم است مشترکان گرامی پیش بینی لازم در خصوص عایق کنتور و تأسیسات آبی روباز را انجام دهند.
توصیه میکنیم مشترکان گرامی تأسیسات روباز آب شرب خود را با پشم و شیشه، پارچه و یا هر عایقی که مانع از ارتباط مستقیم هوای سرد با لوله‌ها و کنتور آب شود، بپوشانند و همچنین از گرم کردن آب و یا بازگذاشتن شیر‌ها برای رفع و جلوگیری از یخ زدگی به جد حذر کنند.
همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، مردم عزیز می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۲۴ ساعته ۱۲۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار