رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پویش کودکان سایبری همزمان با سراسر کشور ومشارکت صدا و سیما خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 09 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس فتای استان گفت: پلیس فتای استان در راستای فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد فضای مجازی و سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری پویش کودکان سایبری را همزمان با سراسر کشور از ۱۸ آذر ماه اجرا می‌کند.

سرهنگ عمرانی فر با اشاره به اینکه این پویش به مدت یک هفته اجرا می‌شود افزود: هدف از اجرای این پویش ارتقاء آگاهی اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودکان و همچنین پیشگیری از آسیب‌های ناشی استفاده ناصحیح از فضای مجازی برای کودکان است.

وی به اهداف دیگر این پویش اشاره کرد و ادامه داد: افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری و ارتقا سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و موثر از فضای مجازی و راهکار‌های اثربخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا از دیگر اهداف این پویش است.

رئیس پلیس فتای استان ضمن دعوت از خانواده‌ها برای پیوستن به این پویش از کاربران خواست برای پیوستن به این پویش به سامانه پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice. IR مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار