معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران کشور گفت:: تاکنون بیش از چهار هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شده است و این امر خیر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ 05 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین اهداء ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به همت کمیته امداد و سپاه فتح استان و با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه فتح، جانشین سپاه فتح، نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از فرماندهان نواحی استان و زوج‌های جوان در دهکده اقتصاد مقاومتی امام حسن مجتبی (ع) سپاه فتح برگزار شد.
سردار ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران کشور، در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای مظلوم و دلیر استان کهگیلویه و بویراحمد و با اشاره به اجرای طرح ازدواج آسان در کشور، گفت: تمامی جهیزیه‌ها در کارخانه‌های کشور تولید شده و بین قرار گاه‌های محرومیت زدایی سپاه استان‌ها توزیع شده است.
سردار حزنی افزود: تمامی جهیزیه‌هایی که در سراسر کشور توزیع می‌شود، در راستای تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و حمایت از کالای ایرانی، در کارخانه‌های ایرانی توسط کارگران کشور و نیروی انسانی داخلی تأمین شده شده است.
وی با بیان اینکه هدف از طرح ازدواج آسان کاهش طلاق و افزایش فرزند آوری است، بیان کرد: اقدامات خوبی برای ترویج ازدواج آسان در تمامی ارگان‌های سپاه پاسداران در حال انجام است و فرماندهان سپاه در تمامی استان‌ها گزارش‌های مربوط به این موضوع را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۸۳ سری جهیزیه توسط سپاه فتح استان توزیع شده است و فاز دوم این طرح را با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای مددجویان هر دو نهاد انجام خواهیم داد.
سردار حزنی تصریح کرد: در عید نوروز سال آینده با همکاری ادارات کل استان، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و پوشاک به عنوان عیدی مقام معظم رهبری اهداء خواهد شد.
سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه در سال آینده کنگره ملی شهدای استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: هر سری جهیزیه به نام یک شهید والامقام در استان مزین شده است.
خرمدل با بیان اینکه یک هزار جهیزیه دیگر از طریق قرارگاه محرومیت زدایی به زوج‌های جوان اهدا می‌شود، افرود: ۵ هزار بسته معیشتی به زودی در مناطق مختلف استان نوزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در زمینه محرومیت زدایی و خدمات عام پسند، مجموعه سپاه فتح و همه دستگاه‌های متولی، خدمت به مردم را ادامه خواهیم داد به امید روزی که هیچ نیازمندی در استان نباشد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار