کد خبر: ۱۱۴۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 04 December 2023

اختصاصی هما خوزستان
مینا فراز

همه افراد در زندگی نیاز به حامی و حمایتگر دارند گاهی حامی یک مادر خوب است که یاری گر فرزندش است، یا پدری دلسوز است که پشت و پناه فرزندان و خانواده است، وقتی دچار مشکل ب یا حادثه‌ای می‌شویم این حامی‌ها هستند که به عنوان یک حمایتگر واقعی ما را یاری می‌رسانند. حمایت شدن و پشتیبانی در مواقعی که دچار گرفتاری هستیم بسیار شیرین و دلگرم کننده است جان تازه با آدمی می‌دهد تا با مشکلش مقابله کند.

حمایت و حامی بودن در سطح وسیع در کشور با صنعت بیمه انجام می‌شود بیمه کردن به روش‌های مختلفی و با اصول اداری خاصی انجام می‌شود بیمه کارگر و کارفرما، بیمه خودرو، بیمه حوادث و آتش سوزی‌ها و ... مجموعه ای از بیمه ها هستند که در سطح کشور فعال بوده اند.

صنعت بیمه در کشور از گذشته تاکنون تغییر تحول‌های زیادی داشته تا توانسته سطح خدمات خود به شهروندان را گسترش چشمگیری دهد. و از آنجایی که انسان‌ها به دنبال راهی برای جبران خسارت‌های خود در زمینه‌های مختلف هستند اقدام به بیمه کردن می کنند،همواره پدرانمان به ما گفته‌اند زمانی که برای شغل و کار به جایی مراجعه می‌کنیم داشتن بیمه بسیار مهم و پشتوانه لازم برای آینده است.

روز ۱۳ آذر ماه را به عنوان روز بیمه نامگذاری کرده اند. این روز به مناسبت تشکیل شرکت‌های بیمه، از آن زمان تا به حال در تقویم ما به ثبت رسیده است. البته همان طور که گفته شد. ۱۵ آبان سال ۱۳۱۴ را می توان اولین روز فعالیت بیمه‌گری یک شرکت رسمی در ایران دانست.

نقش پررنگ و تشکیل بیمه را زمانی هده می‌کنیم که دچار خسارت و مشکلی شده و این سازمان بیمه است که به یاری ما می‌شتابد و در جهت کم کردن مشکلات و جبران خسارت و حوادث یاریگر ما خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار