آیین توزیع ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد به همت قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 03 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این آیین عصر امروز با حضور سردار ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول ندفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد و جمعی از فرماندهان نواحی استان و زوج‌های جوان در دهکده اقتصاد مقاومتی امام حسن مجتبی (ع) سپاه فتح برگزار شد.

سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه سال آینده کنگره ملی شهدای استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: به مناسبت این رویداد بزرگ فرهنگی، هر سری جهیزیه به نام یک شهید در استان مزین شده است.

توزیع بیش از ۴ هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران نیز در این آیین با اشاره به اهمیت ازدواج آسان بیان کرد: اقدامات خوبی برای ترویج ازدواج آسان در تمامی ارگان‌های سپاه پاسداران در حال انجام است و فرماندهان سپاه در تمامی استان‌ها گزارش‌های مربوط به این موضوع را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند.

سردار ضیاالدین حزنی گفت: با توجه به شعار تولید کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اقلام تمام جهیزیه‌ها در کارخانه‌های داخل تولید شده است.

وی با بیان اینکه هدف از طرح ازدواج آسان کاهش طلاق و افزایش فرزند آوری است، افزود: تاکنون چهار هزار و ۴۸۳ سری جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شده است که بعد از این مرحله در فاز دوم کار توزیع با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار