حجت الاسلام افتخاری در نشست خبری :
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 02 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» روز شنبه یازدهم آذر ماه ۱۴۰۲در نشست خبری با خبرنگاران از سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، دیدار با نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی از جمله برنامه‌های نوبت صبح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سفر روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه جاری صورت می‌گیرد، افزود: دیدار با هنرمندان و شاعران، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی استان، دیدار با مبلغین و مبلغات، دیدار با اعضای فرهنگی و خانواده شهدا نیز در نوبت عصر صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دیدار‌ها دیدگاه‌ها و تحلیل‌های فرهنگی افراد مطرح و با حضور مسئولان استانی به بررسی وضعیت فرهنگی و تعیین راهبرد‌ها پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: این نشست‌ها باعث می‌شود که شناخت واضح‌تری از میدان داشته باشیم، از راهنمایی‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شده و همچنین از نیرو‌های خدوم در حوزه فرهنگ متناسب با ظرفیت‌های استان، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: روز دوشنبه حضور ریاست سازمان تبلیغات کشور را در استان خواهیم داشت که بررسی وضعیت فرهنگی استان برای شناخت بهتر و عملیاتی سازی اهداف دیده شده است. تحلیلی از فضای فرهنگی استان در سفر رئیس سازمان تبلیغات کشور به استان ارائه و در صورت ضرورت، تحقق یک راهبرد جدید را داشته و برنامه‌ها تدوین خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شناخت بهتر از میدان و بهره گیری از ظرفیت‌ها از هدفگذاری‌های این نشست‌ها خواهد بود، عنوان کرد: هویت ملی و انقلابی، یک ظرفیت به درازای تاریخ برای این استان است. تقویت و ارتقای چنین هویتی نگاه و همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی را طلب می‌کند.

افتخاری اظهارکرد: برای تثبیت و ارتقای این هویت باید اقدامات فرهنگی در قالب نگاه مردم محور و دستگاهی عملیاتی شود.

حجت الاسلام افتخاری از اقدامات فرهنگی با نگاه قرارگاهی خبر داد و بیان کرد: قرارگاه نوجوانه در استان فعال و در این محور چندین عنوان برنامه دیده شده است.

افتخاری در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های شاخص این سازمان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: هویت ملی و انقلابی یک ظرفیت به درازای تاریخ برای این استان است که مردم ما با ظلم ستیزی و طرفداری از حق و عدالت آن را به اثبات رسانده اند.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان تقویت و ارتقای این هویت است و همه دستگاه‌های فرهنگی باید با این رویکرد فعالیت کنند.

افتخاری اظهارکرد: حضور در جبهه و تقدیم شهدا و آزادگان و همچنین سابقه مبارزه بارژیم پهلوی خود گویای هویت ملی و انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد است و مردم این استان ارادت خاصی به اهل بیت دارند.

وی از اقدامات فرهنگی در قالب قرارگاهی خبر داد و گفت: قرارگاه نوجوانه در استان ما یک سالی است که شروع به فعالیت کرده و یکی از برنامه‌های آن دختران حاج قاسم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی موسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، انجمن‌های اسلامی و تشکل هیئات را از دیگر فرهنگی در استان برشمرد.

حجت الاسلام افتخاری گفت: از شاهنامه خوانی و اجرای برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت حمایت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار