کد خبر: ۱۱۴۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 28 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در هفتم آذر ماه به این شرح است:

----------------------

توقیف نیسان های آبی حامل 5 تن چوب جنگلی قاچاق در نور 

سرهنگ امینی فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگیری قاچاقچیان چوب جنگلی توقیف نیسان های آبی حامل 5 تن چوب قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارگاه "احمد امینی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری 13 شهرستان نور در مسیر حوزه استحفاظي به 5 خودروی حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل منابع طبیعی شهرستان، 3 دستگاه خودروی نیسان  و یک دستگاه وانت و یک دستگاه کامیونت حامل چوب جنگلی را که در محور اصلی در حال تردد بودند را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصریح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودروهای مورد نظر، در بازرسی از آنها 5 تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان نور برداشت شده بود،کشف کردند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه چوب های جنگلی کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان نور تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری 4 سارق ساختمان نیمه کاره با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"محمود حسین زاده"با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال شکایت احدی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل از ساختمان نیمه کاره وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد با هماهنگی قضائی و پس از انجام تحقیقات میدانی متهمین را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمین خبر داد و افزود: متهمین در بازجویی به عمل آمده به 11 فقره سرقت وسایل ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسین زاده در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح محله محور شهرستان نکا 

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح محله محور در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خیری پلیس، سرهنگ"قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، اعلام داشت: با هدف افزایش امنیت و آرامش در محلات، مبارزه با سارقان، برخورد با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در اجرای این طرح ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری 17 سارق و کشف 1 کیلو گرم مواد مخدر گردیدند.

وی از دستگیری 14  مجلوب فراری ،کشف 20 فقره سرقت وتوقیف 22 دستگاه خودرو  در آن شهرستان نیز خبر داد .

سرهنگ عزیزی در پایان با بیان اینکه برقراری نظم وتامین امنیت شهروندان رسالت اصلی و ماموریت ذاتی پلیس است از شهروندان خواست: در برخورد با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی رودپی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی رودپی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی دو متهم سابقه دار در امر سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 6  فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ساری و حوزه فرح آبادساری اعتراف کردند، گفت: طی بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

وی بیان داشت: بنابر اعلام نظر کارشناسی ارزش اقلام سرقتی3 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسن زاده یاد آور شد: متهمان که از افراد سابقه دار نیز می باشند که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف خودروی سرقتی پرشیا در سوادکوه 

سرهنگ عبدی جانشین انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف خودروی مسروقه پرشیا و دستگیری سارق خودرو کمتر از سه ساعت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پليس، سرهنگ صدرا عبدی با اعلام اين خبر افزود: در پي اجرای طرح پیشگیری از سرقت مأموران گشت کلانتری 11 پل سفید در حین گشت زنی به یک خودروی پرشیا که راننده آن داخل خودرو بوده مشکوک و پس از استعلام بعمل آمده خودروی موصوف دارای سابقه سرقت از شهرستان آمل بود، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 پل سفید اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با اجرای طرح مهار و با تقويت گشت هاي انتظامي و کنترل مبادي ورودي و خروجي شهر، سرانجام ماموران گشت خودروی مسروقه را کمتر از 3 ساعت پس از اعلام سرقت کشف کردند.

جانشین انتظامي شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس، خودرو را متوقف، سارق را دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه سارق در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان؛ خودروهای خود را به وسايل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار