نشست سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش و مدیران بازارهای تجاری جزیره درخصوص نحوه اجرای طرح صدف در این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 23 November 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه سید علیرضا فاطمیان پور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شعار "کیش بهشت خانواده ها" به معرفی و تشریح طرح فرهنگی و اجتماعی "صدف" پرداخت.

وی تاکید کرد: طرح «صدف» برنامه‌ای برای سازماندهی و هدایت ظرفیت‌های مردمی در جهت پاسداشت و حفظ ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش، مطابق بر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

فاطمیان پور با اشاره به تبلور آرامش در جزیره کیش برای اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده ها، افزود: ارتقا و تقویت مسائل فرهنگ سازی شده در جزیره کیش از سهل انگاری و کمرنگ شدن موضوعات مهم فرهنگی اجتماعی جلوگیری می‌کند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر تأمل جدی در برنامه ریزی‌های فرهنگی از سوی این معاونت افزود: برای حل موضوعات و چالش‌های پیش رو باید با برنامه ریزی جامع و هوشمندانه با اتکا به مشارکت مردمی و ایده‌های نو گام برداشت.

وی ادامه داد: در طرح صدف به همه ابعاد از جمله عفاف و حجاب، ارتقا کیفیت خدمات، رعایت مسائل زیست محیطی، مقابله با ناهنجاری‌ها و بسیاری موارد دیگر توجه شده است.

همچنین مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در این نشست با قدردانی از همه مدیرانی که در جهت کاهش و رفع معضلات و مشکلات کیش تلاش می‌کنند؛ گفت؛ در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، همه آحاد جامعه در برابر این خاکپاره نجیب ایران مسئول هستند.

رحمان سادات نجفی با اشاره به کارکرد بازار‌ها بعنوان هسته‌های اقتصادی جزیره و اینکه بازار‌های کیش براساس آیین نامه اجرای قانون تملک آپارتمان‌ها اداره می‌شوند؛ خواستار اجرای شایسته وظایف قانونی از سوی نهاد‌ها و تشکیلات حاکمیتی مستقر در جزیره کیش شد.

در این نشست ۴ ساعته، اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش و همچنین مدیران بازار‌های تجاری جزیره در خصوص اجرای این طرح و مسائل و مشکلات موجود به تبادل نظر پرداختند.

طرح فرهنگی اجتماعی "صدف "از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شده و در حال پیگیری است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار