دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام پیش قدم در گفتگو با خبرنگار ایسنا، متاسفانه در شامگاه روز یکشنبه مقارن با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ یکی از نیرو‌های ناهی از منکر با مشاهده افرادی که بصورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند، احساس تکلیف کرده و پس از تذکرلسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حال عمومی ایشان مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است، اظهار کرد: ضاربان با همکاری نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و تصریح کرد: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان ضمن تشکر از دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند، تشکر کرد و از هم استانی‌های عزیز درخواست دعا برای سلامتی این ناهی از منکر را داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار