مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع کولاک و بارش برف در مناطق شمالی استان به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 19 November 2023

به گزارش تابناک تهران، حامد یزدی‌مهر روز یکشنبه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار، وزش باد شدید کاهش محسوس دما، بارش برف و تگرگ و وقوع کولاک و مه در مناطق شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: این مخاطرات برای عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان تا روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه پیش‌بینی شده و لازم است که کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در این ایام پرهیز کنند.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی از روز گذشته، گفت: پیرو هشدار قبل، همچنان تاکید می‌شود که مردم از توقف در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد در این بازه زمانی پرهیز کنند و مستحکم‌سازی سازه‌های موقت مانند پوشش گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی نیز در اولویت قرار بگیرد.

یزدی مهر در ادامه بر ضرورت آماده باش دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار