رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ سارق و مالخر در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 19 November 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳۰ سارق و مالخر گوشی قاپ و زورگیر پایتخت خبر داد.

وی گفت: با تلاش همکاران ما در معاونت مبارزه با سرقت با اقداماتی که صورت گرفت سارقان و مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: از منازل و مخفیگاه این سارق ها چندین قبضه سلاح و ۲۰۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شده است.

سردار ولیپور گودرزی گفت: همچنین از افراد دستگیر شده، ۱۰ نفر آنها مالخر هستند که اقدام به خرید مال مسروقه از سایر سارق‌ها کرده اند.

وی بیان داشت: طرح دستگیری مالخران هر هفته با قوت و جدیت همکاران در پلیس آگاهی انجام می گیرد و با توجه به تعامل خوب با دستگاه قضا داریم تلاش بر این است که این سارق‌ها به مجازات عمل خود برسند.

سردار ولیپور گودرزی گفت: با توجه به تکرار جرم این افراد به هیچ عنوان تخفیف مجازات نخواهند داشت و تلاش بر این است که باقی اموال مسروقه که این افراد سرقت کردند کشف شود.

وی افزود: تاکنون تعداد ۱۰۰ شاکی در مورد سرقت مراجعه کرده اند که اموال آنها کشف شده و با هماهنگی قضایی اموال به آنها بازگردانده می‌شود. این سارق ها در قالب چند باند بودند که شگرد آنها این است که در اتوبان ها و بزرگراه ها در ترافیک زمانی که شیشه خودرو پایین است گوشی تلفن همراه افراد را سرقت می‌کردند و یا هنگام‌ پیاده روی شهروندان با تهدید چاقو وسایل آنها را سرقت می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در اکثر مناطق تهران این سرقت ها به وقوع پیوسته ولی بیشتر موارد در اتوبان های همت، امام علی و سمت شمال تهران بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار