جذب گردشگر از طریق اشاعه فرهنگ و آیین‌های مردمان مازندران است که قطعا با ثبت این رویداد‌ها می‌توان در مسیر ماندگاری آن‌ها نیز تلاش کرد و این جشنواره‌ها را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری مازندران در نظر گرفت
کد خبر: ۱۱۳۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 14 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ثبت ۳ جشنواره گردشگری مازندران در تقویم رویداد‌های گردشگری ایران خبر داد.
مهدی اسحاقی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به ثبت جشنواره انار بهشهر، گل گاوزبان جنت رودبار رامسر و جشنواره بهار نارنج بابل در تقویم رویداد‌های گردشگری ایران، گفت: این اداره‌کل تاکنون بیش از ۷۰ جشنواره و رویداد گردشگری را شناسایی کرده است. 

ثبت ۳ جشنواره گردشگری مازندران در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور  

 

 

او همچنین از تشکیل پرونده برای ۱۴ جشنواره و رویداد خبرداد و افزود: با تکمیل این پرونده در مجموع ۱۷ جشنواره و رویداد گردشگری در تقویم رویداد‌های گردشگری ایران به ثبت خواهد رسید.

اسحاقی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران جذب گردشگر از طریق اشاعه فرهنگ و آیین‌های مردمان مازندران است که قطعا با ثبت این رویداد‌ها می‌توان در مسیر ماندگاری آن‌ها نیز تلاش کرد و این جشنواره‌ها را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری مازندران در نظر گرفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار