شهردار قم گفت: استکبار جهانی در تمام ابعاد زندگی بشر و تمام مسائل جامعه جهانی ام‌الفساد است.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 05 November 2023

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقا‎‎‌‎‌‎‌ئیان نژاد در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13آبان با ااشاره جنایات رژیم غاصب در نوار غزه اظهار کرد: استکبار جهانی در رأس امروز ام‌الفساد در تمام مسائل دنیا است . 

وی با بیان اینکه‎ اسرائیل نماینده استکبار جهانی در منطقه است؛‎ افزود: این حجم از بد‎طینتی، ‎خون‎خواری و خشونت در غزه هیچ زمانی اتفاق نیفتاده بود و وظیفه ما مقابله با این خوی مستکبرانه است. 

شهر‎دا‎رقم عنوان کرد: جنگ غزه، ‎یمن‎، عراق و سوریه؛ مصادیق و مدارک خوی ددمنشانه استکبار جهانی است که حجت را برای تمام مردم آزاده جهان تمام میکند تا به هر وسیله با این پدیده شوم مبارزه کنند.  

وی اضافه کرد: موضوع مهم آشکار ساختن ماهیت این نظام خبث است چرا که تبیین موضوع برای جوانان تاثیر گسترده خود را درسطح جهان نشان خواهد داد. 

سقائیان نژاد گفت: اسرائیل در‎هیچ زمانی به این اندازه در جهان منفور‎ نبوده و‎این را می‌توان از ‎راهپیمایی‌ها در سطح جهان اعم از آمریکا، فرانسه ، انگلیس،‎سوریه و ‎عراق متوجه شد. 

وی با بیان اینکه دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 1358 با بصیرت و شجاعت، پرده از چهره‌‎ی پلید آمریکا برداشته و سفارت آمریکا را که به لانه‌‎ی جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده بود، تسخیر کردند‎؛ گفت: دانش آموزان و دانشجویان در‎همه زمان ها پیشرو‎ بوده و جایگاه بسزایی در تحولات جامعه دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار