کد خبر: ۱۱۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 01 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه ما باید به‌عنوان یک مومن مسلمان دغدغه علنی شدن منکر، تجاهر به آن و تجرّی صاحبان منکر را داشته باشیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار جمعی از بانوان مطالبه‌گر عفاف و حجاب آملی ضمن تقدیر از موضع‌گیری آنان، اظهار کرد: اینکه این سوز باطنی، شما را به این مسئله وا داشته بسیار ممنون هستم، ان شالله خداوند و امام زمان (عج) خودشان کمک کنند‌ و جامعه انقلابی و غزه و کودکان را یاری کنند.

وی افزود: جایگاه شهر آمل از نظر سبقه تاریخی، مسائل فرهنگی، حماسه، انقلاب، شهادت و ایثار، علم و علما، دانشمندان و همه‌جوره بسیار خوشنام و نام‌آور و سربلند است و اتفاقاتی مانند هنجارشکنی اخیر نسبت به حجاب هیچگاه عظمت شهر آمل را زیرسوال نمی‌برد‌‌.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: در عین حال همه ما باید به‌عنوان یک مومن مسلمان دغدغه علنی شدن منکر، تجاهر به آن و تجرّی صاحبان منکر را داشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه منکری که آن خانم مرتکب شده بسیار منکر بزرگ زشت و دهن کجی و توهین بوده، بیان کرد: این منکر به باورها و اعتقادات مردم بی احترامی و به احساسات دینی توهین و آن را جریحه‌دار کرده که با عذرخواهی هم از بین نمی‌رود.

این مسئول تاکید کرد: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند.

وی تصریح کرد: منکر دیگر اینکه کسانی که آنجا ایستادند و لوح دادند و تائید کردند ناگوار بود و ما از هر دو منکر ناخرسند و ناراحت هستیم.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: جامعه انقلابی و مردان و زنان مومن آمل نباید بی‌تفاوت باشند باید مثل شماها صدها و هزاران برابر مطالبه کرده و اعتراض خود را بیان کنند که اینها حق مومنین و مومنان است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار