مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه وحید زارع فکری در بازدید از پروژه آتلانتیس؛ این طرح را یکی از مجموعه های فاخر در جزیره معرفی و بر اجرای طرح های مشابه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 30 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از  روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ظهر امروز دوشنبه هشتم آبان در دیدار با مدیرعامل شرکت ایرساز کیش ضمن ارزیابی مثبت از جذب مهندسان ایرانی در طرح بزرگ آتلانتیس بر اجرای طرح‌های فاخر تاکید کرد.

رحیم سرهنگی با بیان این که در جزیره کیش با اجرای طرح‌های ساده؛ مخالف هستیم، اظهار داشت: باید اجرای پروژه‌ها در این منطقه همراه با برند سازی در دستور کار فعالان این حوزه قرار گیرد.

به گفته سرهنگی علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت ساخت باید پروژه‌ها از امکانات هتلینگ، رفاهی و گردشگری و همچنین از ویژگی‌های برند سازی نیز برخوردار باشند.

سرهنگی، خاطر نشان کرد: با ایجاد المان‌های خاص و متفاوت در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری ایران ضروری است که با گام برداشتن در این مسیر مهم نسبت به معرفی شایسته ظرفیت‌های جزیره در سطح منطقه‌ای و ملی اقدام کنیم؛ بنابراین گزارش، احمدی مدیرعامل شرکت ایرساز کیش و سازنده این طرح بزرگ و فاخر؛ آغاز این پروژه را بر گرفته از ایده‌ها و ساختمان‌های مدرن در سطح دنیا عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح بر مبنای تفکر خاص در حال اجرا می‌باشد و طبقه دهم این طرح دو برج را با امکانات رفاهی و ورزشی به هم متصل می‌کند.

وی یکی از تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصربفرد این طرح را احداث یک استخر کف شیشه‌ای با دید ارتفاع ۴۰ متر معرفی کرد و بیان داشت: جزیره کیش نیاز به رونق اقتصادی دارد و هدف ما انجام کار‌های متفاوت است.

به گفته احمدی اجرای این طرح با مهندسی معکوس و بهره گیری از دانش و مهارت‌های فنی داخل کشور در گام نخست این طرح پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل ایرسازکیش توجه مسوولان سازمان و بازدید از روند پیشرفت پروژه را باعث ایجاد انگیزه برای انجام هر چه بهتر این پروژه دانست و افزود: حمایت و دور اندیشی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به طور حتم زمینه ساز اتفاقات خوبی در این منطقه خواهد شد.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدید ها؛ از نزدیک در جریان روند بهسازی کاخ مرجان قرار گرفت و با پیمانکار مربوطه گفتگو کرد.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی پیمانکار کاخ مرجان، بهسازی و مقاوم سازی این طرح تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار