فرماندارشهرستان پردیس گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در این شهرستان علاوه بر استکبارستیزی با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 29 October 2023

محسن قضاتلو روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان شهرستان پردیس اظهار داشت: دراین نشست مصوب شد راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان و مردم ولایتمدار و تدابیر ویژه دستگاهها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۱۱ روز شنبه از خیابانهای اصلی آغاز و در میدان امام رضا (ع) تجمع برگزار می شود.

فرماندار پردیس افزود: پیش بینی لازم برای انتقال دانش آموزان توسط شهرداری های انجام شده و بنرهای اطلاع رسانی در خیابانهای اصلی نصب می شود.

قضاتلو اشاره به تعامل بین دستگاههای شهرستان ادامه داد: برای برگزاری باشکوه راهپیمایی دستگاهها تکالیفی دارند که باید انجام بدهند، پیش بینی می شود که حدود سه هزار نفر در این راهپیمایی و تجمع حضور داشته باشند و پرچم های ایران و فلسطین در تعداد پیش بینی شده توسط شهرداریها تامین و در اختیار راهپیمایان قرار می گیرد.

امام جمعه پردیس: دانش آموزان در روز ۱۳ آبان باید میدان دار باشند

فرماندار پردیس: راهپیمایی ۱۳ آبان با حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید حسینی حسینی امام جمعه پردیس نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان اظهار داشت: دانش آموزان در این روز با انگیزه در مراسم شرکت کنند و برنامه را از آن خود بدانند.

وی ادامه داد: امروز نباید با دانش آموزان به صورت دستوری کار کرد، دانش آموزان ما مبتکر، خلاق، هوشمند و فعال هستند و به خوبی می دانند چگونه کارها را پیش ببرند.

امام جمعه پردیس افزود: روز ۱۳ آبان روز فرهنگی، سیاسی و استکبار ستیزی است و ما مکلف هستیم که دانش آموزان را توجیه کنیم و تا آنها با میل و رغبت برنامه ها و ایده های خود را در طی راهپیمایی اجرا کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۳ آبان رفته به رفته حساس تر و قابل توجه تر می شود, دشمنی دشمنان با ما بیشتر و عمیق تر و با برنامه ریزی بیشتری صورت می گیر و ما نباید از دشمنان عقب بیفتیم.

وی افزود: تمام راهپیمایی های ارزشها و مقدسات ما هستند و باید تلاش کنیم راهپیمایی هایی ها را با محتوا و با برنامه ریزی برگزار کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار