مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: باید با سوق دادن نیت واقفین به امور اقتصادی در زمینه رفع بیکاری و رکود تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 29 October 2023

به گزارش تابناک قم، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بخش خلجستان برگزار شد و در این مراسم از خدمات سلطان‌زاده که به افتخار بازنشستگی نائل شده است قدردانی و حجت‌الاسلام اسدپور به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه بخش خلجستان معرفی شد.

حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این مراسم با بیان اینکه شناسایی، نگهداری و مستندسازی سه وظیفه مهم اداره اوقاف است افزود: نیات واقفین باید به صورت کامل عملی شود و هیچ کس در آن دخل و تصرفی ندارد.

وی با اشاره به ضرورت سوق دادن وقف‌های جدید به سمت نیاز‌های جامعه به ویژه در زمینه تولید و اشتغال گفت: نباید فقط به مستمندان به صورت نقدی کمک کنیم بلکه باید از طریق سوق دادن نیت واقفین به امور اقتصادی در زمینه رفع بیکاری و رکود تلاش کنیم. 

حسین جعفری موحد بخشدار خلجستان هم توسعه بقاع متبرکه به خصوص امامزاده زکریای دستجرد را خواستار شد و گفت: برای همکاری با اوقاف در زمینه سرمایه گزاری و مشارکت در زمینه‌های اقتصادی آمادگی داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار