خطیب نماز جمعه قم با اشاره به موفقیت و اثرگذاری زنان با حجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف گفت : زن ایرانی به دنیا ثابت کرده حجاب محدودیت نیست.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 28 October 2023

به گزارش تابناک قم، خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه قم به مقام والای حضرت معصومه سلام الله علیها در عصمت و علم اشاره کرد و گفت: زن اسلامی، انسانی است دارای ایمان، عفاف، اثرگذاری اجتماعی، مدیر کانون بسیار مهم خانواده و این را بار‌ها زن ایرانی در عرصه‌های مختلف به جهانیان ثابت کرده که می‌توان زن بود و با عفاف و حجاب در عرصه‌ی اجتماعی هم اثرگذار گذاشت.

آیت الله سعیدی به سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی هم اشاره کرد و افزود: دشمنان از شنیدن اسم او وحشت دارند و می‌خواهند با شبه افکنی حماسه‌ی بزرگ او را زیر سوال ببرند.

وی افزود: جبهه فرهنگی هشدار داد مراقب باشند دشمن با شبه افکنی و تحریف در بین نوجوانان می‌خواهد جلوی تربیت فهمیده‌ها را بگیرد.

خطیب نماز جمعه قم به الگوگیری جوانان فلسطینی و لبنانی از شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: با همین عملیات‌های شهادت طلبانه بود که اسرائیل با خواری و ذلت مجبور به ترک لبنان شد.

وی حضور مردم در انتخابات مستحکم‌ترین دژ در برابر دشمنان و سو نیت آنهاست دانست و تصریح کرد: تاکیدات بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبری بر حضور مردم در صحنه بیانگر این نقش مهم برای حفظ انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار