برخی رسانه و شبکه های اجتماعی از تعلیق پروانه طبابت خانم دکتر فاطمه رجایی راد به علت حضور بدون حجاب در مراسم تقدیر خبر دادند
کد خبر: ۱۱۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 27 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بتازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که مراسم تقدیر از پزشکان استان مازندران است و در این مراسم از خانم دکتر فاطمه رجایی راد متخصص جراحی فک و صورت تقدیر شد که خانم دکتر بدون حجاب روی سن حاضر شد .  

فیلم 

عذرخواهی خانم دکتر رجایی راد پس از کشف حجاب 

 

 

حالا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پروانه طبابت این پزشک را تعلیق کرده است. البته این خبر از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سایر منابع رسمی تائید نشده تنها در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است.

مقتضی است روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص این خبر شفاف سازی کند تا فضای برای رسانه های معاند به منظور سیاه نمایی فراهم نشود. 

 

آخرین خبر  

نبی الله علی نتاج:
پزشک هنجارشکن آملی غذرخواهی کرد پیشنهاد پناهندگی را رد کردم/ در ایران می مانم و ملزم به رعایت قوانین از جمله حجاب هستم!

فاطمه رجایی راد پزشک آملی که اخیرا در مراسم تجلیل از پزشکان آمل با عدم رعایت حجاب موجب اعتراض و ناراحتی مسوولان و عموم مردم متدین شده بود، با انتشار یک ویدئو، ضمن ابراز پشیمانی، از اقدام خود عذرخواهی کرد.
وی افزود: این چند روز تماس‌های ناشناس و متعددی برای اعطای پناهندگی به اینجانب داده شده بود که از همین جا اعلام می‌کنم من فرزند این آب و خاک هستم و در ایران می‌مانم و خود را ملزم به رعایت قوانین از جمله رعایت حجاب می‌دا نم.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار