آیت الله حسینی به درخواست مستقیم خود از نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخن به میان آورد و ادامه داد: چند بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از ایشان تقاضا شد که در این عرصه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 23 October 2023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» (۳۰ مهر ماه) در جمع تعدادی از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قداست و عظمت هر علم به موضوع آن برمی‌گردد، اظهار کرد: مجلس خبرگان مربوط به مسئله ولایت فقیه که مهم‌ترین مسئله در حاکمیت اسلامی بوده، محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه‌مندی طلاب و روحانیون استان در زمینه مسائل مختلف جامعه، گفت: به برکت وجود ولایت فقیه نظام مقدس انقلاب اسلامی شکل گرفت و انقلاب، اسلام و شیعه به دنیا معرفی شد.

وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را معرفی اسلام و مکتب تشیع برای مدیریت جهان دانست و افزود: این همه توطئه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برای همین مسئله بوده که نظام، اهداف و آرمان‌های آن در جهان در حال گسترش است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش‌های بسیاری انجام دادند تا دین و اسلام را افیون و مایه عقب ماندگی جامعه معرفی کنند، ولی امروز انقلاب، دین، مکتب تشیع و اسلام را به دنیا معرفی و بستر را برای تاثیرگذاری همه اقشار در جامعه فراهم کرده و نردبان ترقی برای بشریت است.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما افتخار داریم که امروز در این نظام در حال خدمت بوده و قطعاً آینده از آن نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب ما فرهنگی بوده و با فکر و اندیشه در حال کار و تلاش است، یادآور شد: کار کردن در نظام جمهوری اسلامی خدمت به اسلام و مسلمانان محسوب می‌شود.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اسلام آمده تا زندگی مردم را متحول و آنان را با قرآن، معنویت و اسلام آشنا کرده و مردم را به بهشت خداوند دعوت کنند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، مجلس خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و افزود: همه آحاد جامعه به ویژه طلاب و روحانیون وظیفه دارند که نسبت به این موضوع دغدغه لازم را داشته باشند.

وی حرکت ارزشمند طلاب و روحانیون استان با سلیقه‌های مختلف را ستود و گفت: با توجه به اینکه در زمان‌های گذشته مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ه) و پس از آن فرزند ایشان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی مسئولیت مهم نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند، شایسته است که در این دوره نیز آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در انتخابات شرکت داشته باشند.

آیت الله حسینی به درخواست مستقیم خود از نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخن به میان آورد و ادامه داد: چند بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از ایشان تقاضا شد که در این عرصه حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احترام علما به انسان مقام می‌دهد، یادآور شد: احترام عالم را داشتن، ترقی معنویت است.

وی ضمن تاکید بر اینکه مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) افتخار استان و منطقه بودند، افزود: فرزند ایشان نیز عالمی فرزانه، ارزشمند، استاد و فقیه است.

آیت الله حسینی، نماینده فعلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را افتخاری برای استان دانست و بر حفظ جایگاه ایشان تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم ایشان باید در این جایگاه بماند.

وی از طلاب خواست که علاوه بر صحبت‌های خود که به عنوان مطالبه مطرح شد، با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به نیابت از خود برای حضور در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری صحبت کنند.

آیت الله حسینی وحدت روحانیت در این زمینه را ارزشمند دانست و گفت: آیت الله ملک حسینی شایستگی‌های لازم برای این جایگاه حتی بیشتر از این‌ها را دارند و همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ این جایگاه و مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کنیم.

گفتنی است در این نشست تعدادی از طلاب و روحانیون، اساتید و نخبگان حوزوی در محضر آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج جهت کسب تکلیف برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند و مقرر شد که طلاب به نیابت از نماینده مقام معظم رهبری در استان درخواست حضور از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی را برای شرکت در این انتخابات مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار