قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست بلاگر اردبیلی به دلیل توهین به مقدسات که در شهریورماه سال‌جاری دستگیر شده بود، صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 22 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، ماه گذشته پیرو گزارش‌های واصله به دادستانی از فعالیت غیرقانونی و غیر اخلاقی یک بلاگر در اردبیل مبنی بر انتشار پست و استوری‌های متعدد همراه با هتاکی و فحاشی و جوک‌های رکیک و نامتعارف و همچنین تهیه کلیپ توهین آمیز نسبت به مقدسات، نامبرده با دستور ویژه دادستان مرکز استان در شهریورماه سال جاری دستگیر و روانه زندان شد.

پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه در خصوص متهم زندانی اشاره شده، قرار نهایی دادسرا و کیفرخواست صادر گردید و در زمان بازداشت متهم، پس از بازرسی از منزل متهم هتاک، یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی نیز کشف و ضبط شده بود.

جلال آفاقی، دادستان مرکز استان اردبیل در خصوص این پرونده گفت: آثار تربیتی، قبح زدایی و عادی سازی این نوع گفتمان در بین نوجوانان و جوانان و همچنین اقدام بلاگر هتاک در توهین به مقدسات، موجب نگرانی و نارضایتی و ناراحتی شدید کاربران فضای مجازی و جریحه دار شدن قلوب قاطبه مردم استان و سایر هموطنان گردیده بود که پس از دستگیری، بلاگر هتاک با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسب اعلام دادستان اردبیل، پرونده قضایی متشکله به لحاظ کیفرخواست دادسرا و نوع اتهامات، در دادگاه کیفری یک استان اردبیل رسیدگی خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار