فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مامورنمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 21 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرج شجاعی امروز، ۲۹ مهرماه با اعلام این خبر گفت: شخصی به کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد: یک نفر خود را پلیس معرفی و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ کرده و متواری شده است و دیگر جوابگو تلفن وی نیست که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش معاونت اجتماعی پلیس فارس، وی بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مامورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مرد ۲۸ ساله تاکنون به ۱۲ نفر پیشنهادهای وسوسه انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.


فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و ۲ دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار