مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از افزایش دو برابری کارت‌های سوخت‌گیری آزاد در جایگاه‌های این جزیره از هفته آینده خبر داد و گفت: این اقدام با هدف کاهش صف‌های طولانی و رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 20 October 2023

به گزارش تابناک جزیره، رحیم سرهنگی اظهار داشت: توجه نداشتن برخی شهروندان به تعویض پلاک‌های قدیمی خودرو، اجرای طرح هوشمندسازی و خرابی برخی نازل‌های سوخت، صف‌های طولانی را در جایگاه‌های سوخت کیش به وجود آورده است.

وی افزود: با هدف کاهش صف‌های طولانی و رفاه حال شهروندان پس از مذاکره با مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کارت‌های سوخت‌گیری آزاد در جایگاه‌های کیش دو برابر می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه‌های در دست انجام در جهت افزایش جایگاه‌های سوخت‌رسانی در کیش، گفت: پس از بررسی تقاضای سرمایه‌گذاران و جانمایی جایگاه‌ها در مناطق مناسب کیش تعداد جایگاه‌های سوخت رسانی جزیره افزایش خواهد یافت.

سرهنگی در خصوص مشکل تامین سوخت شناور‌های صیادی نیز گفت: مشکلات مربوط به تامین سوخت شناور‌های صیادان بومی کیش باید برطرف شود تا آنان در کسب روزی خود از دریا دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد: سریعا لیست این صیادان تحویل سازمان منطقه آزاد کیش شود تا پیگیری‌های لازم برای پیوستن اسامی به لیست مورد تایید شیلات انجام شود.

هر کارت سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت هفت هزار لیتر سوخت دارد

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این نشست گفت: هم اکنون هر سکوی سوخت‌گیری یک کارت سوخت دارد و در هر کدام از آن‌ها ۷ هزار لیتر سوخت موجود است.

محمد صادقی از افزایش کارت‌های آزاد سوخت‌گیری خبر داد و اظهار داشت: تا شنبه این مشکل برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر زمان برای صدور کارت سوخت هم اکنون بیشتر از ۲۸ روز نیست و کارت در کمتر از ۲۸ روز صادر می‌شود، گفت: افرادی که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکردند می‌توانند به سامانه «سخا» وارد شوند و پیگیری کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان داشت: افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز کارت خود را دریافت نکردند از طریق سامانه سخا پیگیری کنند، زیرا ممکن است کارت‌های سوخت آن‌ها در باجه‌های پستی معطل مانده باشد.
منبع/فارس

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار