بررسی نتایج جشنواره شهید رجایی
دو شاخص مهم کسب رضایت مردمی و جذب تسهیلات اشتغالزایی، می‌تواند دو شاخص بسیار مهم در بحث رضایت مندی عمومی از خدمات کارگزاران نظام اسلامی باشد که برای این دستگاه و مدیر کل آن افتخار بسیار بزرگی است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 12 October 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های برتر در عناوین و شاخص‌های اعلامی معرفی شدند که یکی از این دستگاه‌ها بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بود. در زمینه کسب رضایت مردم و جذب تسهیلات اشتغال‌زائی استان از این دستگاه تجلیل شد.
دو شاخص مهم کسب رضایت مردمی و جذب تسهیلات اشتغالزایی، می‌تواند دو شاخص بسیار مهم در بحث رضایت مندی عمومی از خدمات کارگزاران نظام اسلامی باشد که برای بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل آن افتخار بسیار بزرگی است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد علی رغم وجود برخی مشکلات موجود بنابر برخی کاستی های اعتباری یا موانع قانونی ، اما عمده مراجعین به حوزه بهزسیتی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به پاسخگویی و پیگیری شخص مدیر کل این دستگاه رضایت زیادی دارند.
در کلیپ زیر که تابناک کهگیلویه وبویراحمد به صورت سرزده از محل برگزاری دیدار‌های مردمی مدیران بهزیستی که در شهرستان بویراحمد برگزار شد، داشت، مراجعین نسبت به پاسخگویی و پیگیری بهزیستی خصوصا مدیر کل آن رضایت بسیار خوبی داشتند.

محمد کریم آریا اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگ و ماندگاری که در طی دو سال اخیر در استان صورت گرفت تحت پوشش قرار گرفتن ۸۵۰۰ نفر از پشت نوبتی‌های بهزیستی بود که با لطف و همکاری همه مسئولان استان و همکاران ما در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد موفق به چنین دستاورد بی‌نظیر شدیم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این افراد که از اقشار محروم و مستضعف جامعه نیز به شمار می‌روند اکنون می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض برای مسکن و سرپناه‌دار شدن و همچنین از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ۴ درصدی برای اشتغال زایی استفاده کنند.

محمد کریم آریا یادآور شد که با اضافه شدن این تعداد به جمعیت هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد به این جمعیت افزوده شد و در هیچ دوره‌ای چنین افزایشی نداشتیم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی شاخص‌ها گاه استان آخر کشور بودیم اما اکنون در چنین شاخص‌هایی که در بهزیستی اولویت و اهمیت زیادی دارد به عنوان استان اول کشور شناخته می‌شویم گفت: از جمله آنها جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است.

آریا در همین خصوص گفت: در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی همیشه استان آخر و یا ماقبل آخر کشور بودیم که در دو سال گذشته به عنوان استان برتر کشور شناخته شدیم.

خداحافظی آریا از بهزیستی استان
در حالی که برخی بر این اعتقاد هستند که بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی دوران مدیریت محمدکریم آریا تغییرات چشمگیری در عملکرد داشته است، اما خبر‌ها حکایت از تغییر مدیریت در راس این دستگاه دارد.
پیگیری‌های تابناک کهگیلویه و بویراحمد از حتمی و قریب الوقوع بودن این تغییر مدیریتی حکایت دارد، اما نکته مهم این است که این تغییر به درخواست خود محمدکریم آریا است و وی احتمالا به تهران می رود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار