جمعی از هنرمندان و دوستان آتیلا پسیانی از ساعات اولیه بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) گردهم آمدند تا از پیکر بی‌جان این هنرمند فقید بعد از چند روز انتظار استقبال کنند.

او که روز جمعه 14 مهرماه در کشور فرانسه به دیار باقی شتافت کارهای مربوط به انتقال او به ایران از همان روز شروع شد و تا اینکه توانستند او را بعد از چند روز به ایران برسانند. 

پیکر آتیلا پسیانی فردا صبح ساعت 10 از مقابل پهنه رودکی تالار وحدت رهسپار قطعه هنرمندان و جوارِ مادرش جمیله شیخی خواهد شد تا برای همیشه در کنار او آرام بگیرد. 

خبر انتقال و ورود او را پیش از این ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر به خبرنگار تسنیم اعلام کرده بود.تصاویری که به دست ما رسیده نشان می‌دهد منوچهر شاهسواری، رضا کیانیان، حبیب رضایی، سحر دولتشاهی، رامبد جوان و برخی از هنرمندان دیگر به استقبال پیکر آتیلا پسیانی در فرودگاه رفتند. همچنین نام مرضیه برومند، محمد مهدی عسکرپور، محمد چرم‌شیر، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، حمید پورآذری، علی دهکردی، احمد حامد، آروند دشت‌آرای، الهام کردا،‌ پژمان بازغی، همایون اسعدیان، محمد خزاعی، بهرام توکلی، امیرحسین دوانی، وحید لک، شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی‌پور دیده می‌شود که در این برنامه حاضر شدند.