مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از جابه‌جایی بیش از ۱۷ میلیون تن کالا در نیمه نخست سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 08 October 2023

 علیرضا راستیار امروز، ۱۶ مهرماه از جابه‌جایی بیش از ۱۷میلیون تن کالا در ۶ ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: طی این بازه زمانی یک میلیون و ۳۱۳ هزار بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل فعال در استان فارس صادر شده است.

راستیار همچنین تصریح کرد:‌ میزان افزایش جابه جایی کالا طی ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۵۶ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

به گفته راستیار، هم‌استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه در حال حاضر بارنامه فقط به صورت الکترونیکی صادر می‌شود، گفت: رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار