صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا با حضور پرسنل نیروی انتظامی و برخی اعضای شورای تامین استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 07 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این برنامه با حضور، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرمانده سپاه فتح و فرمانده انتظامی استان و با انجام مراسم سان از یگان‌های حاضر و همچنین برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این مراسم همچنین ضمن تقدیر از خانواده شهدای اخیر نیروی انتظامی، اعطا سردوشی و تقدیر از برخی پرسنل و بازنشستگان نیروی انتظامی استان انجام شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مولفه‌های سنجش، امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.
سردار کیقباد مصطفایی صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت هفته انتظامی افزود: شعار هفته نیروی انتظامی امسال" جامعه قانونمدار - پلیس خدمتگزار" است. طی هفته نیروی انتظامی هم قرار است برنامه‌های کیفی و اثرگذار اجرا شوند.
وی اظهارکرد: امنیت بستر و زیرساخت تمام فعالیت‌های بشر است و در سایه امنیت زمینه اجرای سایر بخش‌ها فراهم می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار و بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: براساس مولفه‌های سنجش، امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.
سردار مصطفایی تصریح کرد: پلیس و مجموعه انتظامی استان از هیچ کوشش و تلاشی برای برقراری امنیت فروگذار نکرده و تا پای جان ایستاده ایم.
وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه امسال ۱۱هزار و ۱۸۶ ماموریت پلیسی را انجام دادیم، ادامه داد: ۳۸۸ هزار تماس فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داشته ایم که از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۱۸۶ مورد منجر به عملیات پلیسی شده است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی این مدت در هر شبانه روز ۵۲۱ مورد عملیاتی پلیسی و هر ساعت ۲۲ عمیلات پلیسی در استان انجام شده است.
مصطفایی تاکید کرد: تمام قتل‌های استان طی سالجاری که تعدادی اندک بودند، در کمترین زمان ممکن کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی اظهارکرد: طی ۶ ماهه امسال ۶۳۸ نفر سارق در حین ارتکاب و یا پس از وقوع سرقت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند و قرار لازم در مورد آن‌ها صادر شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۱۲ مورد جرائم سایبری در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماهه سال جاری رخ داده که این جرائم افزایش ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد. در یک مورد از این جرائم فردی بالغ ۵ میلیارد تومان را از حساب بانکی ۱۷۴۹ نفر خالی کرده بود که با اقدامات فنی و تخصصی شناسایی و دستگیر شد.
سردار مصطفایی با اشاره به اقدامات پلیس استان در حوزه راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: طی ۶ ماهه امسال بیش از ۲۰ هزار فقره صدور، المثنی و تمدید گواهینامه صورت گرفت.
وی به اقدامات پلیس گذرنامه طی ۶ ماهه سال جاری بخصوص در ایام اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: ۹ هزار صدور و تمدید گذرنامه صادر شد.
امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد
همچنین سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات نیروی انتظامی در راستانی ایجاد امنیت و آرامش گفت: نقش نیروی انتظامی در آشوب‌ها را دیده ایم و این نیروی زحمتکش شهید دادند، اما صحنه را خالی نکردند و کشور را به دست آشوبگران و ضدانقلاب نسپردند.
وی افزود: نیروی انتظامی جان داد، اما حاضر نشدند آسایش و امنیت مردم خدشه دار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار