سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم هنر و هنرمندان در اعتلای نام کیش و کشور در محافل بین المللی بر همکاری هر چه بیشتر میان هنرمندان جزیره و سایر نقاط دنیا تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 04 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیدعلیرضا فاطمیان پور در حاشیه همایش ادبی که سه شنبه شب با عنوان "کیش، جزیره صلح و بهشت خانواده" در سالن رازی مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد گفت: استفاده و معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های هنری کیش در سطح ملی و بین المللی به عنوان یکی از مهمترین اهداف سازمان در نظر گرفته شده است تا با حضور هنرمندان کیش در عرصه‌های بین المللی گامی مهم در راستای تعالی فرهنگ و هنر منطقه و کشور برداشته شود.

فاطمیان پور در ادامه سخنان خود افزود: مقرر شد شاعران ملی و بین المللی حاضر در این همایش اشعار خود را در راستای آشنایی هر چه بیشتر با جزیره کیش به صورت سرود و شعر انتشار دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: شاعران شرکت کننده در این همایش با حضور در جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام (ص) که دوشنبه شب در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد به شعرخوانی پرداختند.

وی با ابراز امیدواری از همکاری فعالان حوزه فرهنگ و هنر کیش و کشور در راستای برگزاری محافل جذاب هنری بیشتر در جزیره گفت: برنامه‌های هنری نقش برجسته‌ای برای معرفی جزیره کیش در کشور و سایر نقاط دنیا دارند.

سیدعلیرضا فاطمیان پور افزود: این رویداد با همکاری دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، با عنوان "کیش، جزیره صلح و بهشت خانواده" برگزار شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار