کیش – ایرنا – سرپرست اداره بهزیستی کیش گفت: ۶۰ بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در این جزیره توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 03 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از ایرنا، محمدرضا حیدرهایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این بسته‌ها در بین خانواده‌هایی به سرپرستی زنان و دارای فرزندان معلول که تحت پوشش بهزیستی کیش هستند، توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ دانش آموز در جزیره کیش تحت پوشش بهزیستی قرار دارد، افزود: بخشی از لوازم تحریر تهیه شده، توسط کمک‌های مردمی خریداری شده است.

سرپرست اداره بهزیستی کیش ادامه داد: این بسته‌ها شامل کیف کوله پشتی، دفتر، مداد، خودکار و هر آن چیزی که در مدرسه برای یک دانش آموز نیاز است را دارد.

بهره‌برداری از سامانه ارتباطی اورژانس اجتماعی بهزیستی کیش

وی همچنین از بهره برداری سامانه ارتباطی کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی کیش برای تسهیل در خدمات رسانی خبر داد.

«حیدرهایی» با بیان اینکه اورژانس اجتماعی بهزیستی کیش با ۲ روانشناس و سه مددکار اجتماعی روزانه مشغول خدمات رسانی است، افزود: تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی کیش از هفت صبح تا ساعت ۲۴ و در روز‌های تعطیل نیز آماده خدمات رسانی است.

وی گفت: خط ارتباطی مردم با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ است و کارشناسان پس از برقراری تماس‌های مردمی نسبت به خدمات رسانی اقدام می‌کنند.

سرپرست اداره بهزیستی کیش اضاف کرد: هم اکنون اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی کیش در سطح سه در حال خدمات رسانی به ساکنان و گردشگران است که در تلاش هستیم با راه اندازی مرکز مداخله در بحران بهزیستی به سطح ۲ خدمات رسانی ارتقا پیدا کنیم.

وی خدمات تخصصی، به موقع بودن و در دسترس بودن خدمات و مداخله بهنگام را از مهمترین وظایف اورژانس اجتماعی برشمرد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار