دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی، آبان‌ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 01 October 2023

به گزارش تابناک جزیره، دبیر دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا، گفت: کیش امسال نیز میزبان عکاسانی است که از دریچه دوربین خود، از این جزیره زیبا خاطره می‌سازند.

«لیلی صدیق» ادامه داد: این دوره از جایزه عکس میکا با موضوع «کیش در متن زندگی» است و عکس‌های ارسالی باید بر مبنای حضور انسان و در نظر گرفتن اِلمان انسانی باشد.

وی با بیان اینکه شرکت در رقابت‌های این دوره برای تمام عکاسان، آزاد و رایگان است، افزود: در هر دو بخش حرفه‌ای و موبایلی هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر پنج فریم تک عکس است.

دبیر دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» جایزه نفرات اول تا سوم در بخش حرفه‌ای را به ترتیب ۱۰۰، ۶۰ و ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در بخش موبایلی نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ مهرماه سال جاری بیان کرد و افزود: عکس‌ها از طریق پست الکترونیکی PHOTOAWARD@MICAMALL COM دریافت می‌شوند.

«صدیق» با اعلام اینکه داوری آثار اول آبان‌ماه انجام خواهد شد، گفت: نمایشگاه آثار برگزیده از ۱۱ آبان‌ماه و مراسم اختتامیه نیز در ۱۹ آبان برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا، هیات داوران دومین دوره جایزه عکس میکا را «سیف‌الله صمدیان»، «غوغا بیات» و «مجید سعیدی» تشکیل می‌دهند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار