رئیس کمیته امداد چمستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ۳۷ نفر از مددجویان مبلغ ۶۸۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 01 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ۳۷ نفر از مددجویان مبلغ ۶۸۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان پرداخت شده است.

 

پرداخت ۶۸۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان  

 

وی افزود: این وام‌ها جهت کمک به تعمیر و ودیعه مسکن، درمان، تحصیل، تهیه لوازم منزل، کمک به خرید جهیزیه، پرداخت بدهی و کمک به اشتغال و سایر هزینه ها پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد چمستان گفت: مبالغ وام‌های فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

نیکوکار گفت: با توجه به قرض‌الحسنه بودن و ضمانت آسان وام‌های صندوق امداد ولایت و محدودیت منابع ،کمیته امداد جهت تامین اعتبارات لازم از مساعدت خَیِّرین در این زمینه استفاده می‌نماید.

وی تصریح کرد: خَیِّرین گرامی به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت نمایند روش اول «کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار» و روش دوم «سپرده‌گذاری و عقد قرارداد سه ساله با صندوق می‌باشد و اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده‌گذار برگردانده می‌شود».

لازم به ذکر است: به میزان سپرده گذاری خَیِّرین اعتبار هم‌افزایی جهت پرداخت وام در اختیار این اداره نیز قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد چمستان در ادامه گفت: در طی شش ماه گذشته خَیِّرین گرانقدر ۷۹ میلیون تومان کمک بلاعوض (قرض ماندگار) به صندوق امداد ولایت این اداره اعطا نموده‌اند و شماره کارت 1829-5040-9979-6037 آماده دریافت کمک‌های نیک اندیشان سخاوتمند می‌باشد.

خاطرنشان می شود: در چمستان ۱۰۶۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار