قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری تهران در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ورامین یک مدیر با روحیه انقلابی را به عنوان یک خدمتگزار صدیق و راستگو توصیف کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 01 October 2023

به گزارش تابناک تهران، آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ورامین با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان تهران، داراب رحمتی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان تهران، حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت شهرستان ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، مدیران عضو شورای تأمین و جمعی از مسئولان و کارکنان دادگستری شهرستان ورامین برگزار شد.

حاجی رضا شاکرمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ورامین این شهرستان را به عنوان مهد انقلاب توصیف کرد و گفت: در این برهه مهم تاریخی و زمانی نیز روحیه انقلابی، اولین ویژگی است که یک مدیر باید داشته باشد.

شایان ذکر است قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان تهران با توجه به حضور جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی سردار محمد بختیاری که عضو هیئت‌علمی و استاد دانشگاه نیز می‌باشند در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ورامین از ایشان درخواست کرد تا ضمن سخنانی به بیان خاطرات و نقطه نظرات خود بپردازد که طی همین مراسم از سوی دستگاه قضایی استان تهران از این جانباز سرافراز و یادگار هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هدیه و یادبود تقدیر شد.

وی مدیر با روحیه انقلابی را به عنوان یک خدمتگزار صدیق و راستگو توصیف کرد و افزود: مدیر با روحیه انقلابی، می‌تواند کار جهادی انجام داده و با برنامه‌ریزی در سازمان تحول ایجاد نماید.

قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری تهران در ادامه گفت: مدیر با روحیه انقلابی می‌تواند آنچه در حال حاضر وجود دارد را ارتقا داده و تغییر ایجاد کند.

شاکرمی همچنین با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت احیا حقوق عامه ابراز داشت: وقتی از احیا حقوق عامه سخن می‌گوییم یعنی تمام اموری که حقوق شهروندان، مردم و جامعه را در برمی‌گیرد؛ چه مسائل فرهنگی یا مسائل اجتماعی و چه مسائل اقتصادی باشد که بیانگر گستردگی این تعریف و وظایف است و لازم است دستگاه قضایی از جمله دادگستری شهرستان و به خصوص دادستان در آن مسائل ورود کند.

در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات علی‌اکبر میرزا خانی رئیس پیشین دادگستری شهرستان ورامین تقدیر و سید افشین موسوی حکم انتصاب خود را از قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان تهران دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار