امام جمعه یاسوج با اشاره به آمار نگران‌کننده افزایش طلاق در استان، گفت: بدون شک فرهنگ غربی و ماهواره‌ها ویرانگر بوده و بنیان خانواده را متلاشی می‌کند و خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 29 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج افزود: باید علت‌های افزایش طلاق را مورد بررسی قرار داد چرا که در سال‌های گذشته از هر پنج ازدواج یک مورد منجر به طلاق می‌شد، ولی اکنون از هر سه ازدواج یک مورد طلاق صورت می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه یاسوج از خانواده‌ها خواست در زمینه ازدواج فرزندان خود با عقل و منطق و بررسی دقیق اقدام کنند چرا که یک عمر زندگی است.

آیت الله حسینی با اشاره به روز آتش‌نشانی هم گفت: آن‌ها در لحظات خطر به داد مردم می‌رسند و حفاظت از جان و اموال مردم در مواقع بحرانی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آیت الله حسینی به مناسبت روز جهانی سالمندان اظهار کرد که سالمندان برای جامعه ما بسیار ارزشمند هستند و باید با احترام و ارادت با آن‌ها رفتار شود.

وی همچنین میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و تأکید کرد که ولادت پیامبر اسلام به عنوان مقدمه بعثت او در مسیر هدایت انسان‌ها نقش دارد و اگر ارزش‌های معنوی مانند قرآن، حیا، حجاب، عفاف، حلال و حرام وجود نداشته باشد، انسان از حیوان کمتر است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه برخی افراد با ترویج فساد و ولنگاری، خود را بد می‌کنند افزود: افرادی که عمل نیک انجام می‌دهند و به توصیه‌های انبیا و اولیای الهی عمل می‌کنند، به عنوان افرادی که خداوند به آن‌ها عنایت می‌فرماید، شناخته می‌شوند.

امام جمعه یاسوج همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این نیرو‌ها جهت حفظ امنیت و نظم جامعه شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار