متاسفانه سخنان آشنا به عنوان عضو شورای شهر و شهردار جدید بسیار ناامیدکننده و باعث تعجب است چرا که وی شهردار جدید است، ولی تا این مدت عضو شورا بوده و اظهار بی اطلاعی از وضعیت شهرداری یاسوج نمی‌تواند قابل پذیرش باشد.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 26 September 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پس از چند ماه سکوت و بی حاشیه بودن شهرداری یاسوج، دوباره جمعی از پاکبانان شهرداری یاسوج در تجمعی اعتراضی از مسئولان خواستند برای پرداخت مطالبات چهار ماهه حقوقشان چاره اندیشی شود.
این درخواست پاکبانان در حالی است که طی چند ماه گذشته و پس از انتخاب بهرامی به عنوان سرپرست شهرداری، برای مدتی تحرک بسیار خوبی در عملکرد دستگاه مدیریت شهری ایجاد شده بود ضمن اینکه کارکنان شهرداری هم به نظر می‌رسید از شهردار جدید رضایت دارند که البته یکی از دلایل اصلی این وضعیت فاصله گرفتن مدیریت از زد و بند‌های سیاسی شورای شهر بود این در حالی است که برخی معتقدند با توجه به درگیری درونی شورا برای انتخاب شهردار، عملا بهرامی از دایره دخالت‌های اعضای شورا مصون مانده بود و حتی عقیده‌ای هم وجود دارد که این چند ماه مدیریت شهرداری با سرپرست از طلایی‌ترین دوران شهرداری یاسوج در این چند سال بوده است!
عضو شورا از مطالبات پاکبانان بی اطلاع بود!
عضو شورای شهر و شهردار جدید یاسوج که با حکم وزیر کشور هفته گذشته منصوب شده، اما هنوز آیین معارفه اش برگزار نشده هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به اینکه روز‌های ابتدایی آغاز به کار هستم، از مطالبات کارگران اطلاعی نداشتم!
آشنا افزود: تلاش می‌شود در هفته پیش رو و پس از مراسم معارفه مشکلات کارگران بررسی و برای رفع آن‌ها تدبیری اندیشیده شود.
وی با تاکید بر اینکه برای پرداخت مطالبات به کمک مجموعه استانداری و برنامه و بودجه استان نیازمند هستیم ادامه داد: برای اجرای طرح‌های نیمه تمام شهرداری به اعتبار نیاز‌مند هستیم.
شهردار جدید یاسوج اضافه کرد: مطالبات کارگران و ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان از جمله اولویت‌های کاری بنده است.
متاسفانه سخنان آشنا به عنوان عضو شورای شهر و شهردار جدید بسیار ناامیدکننده و باعث تعجب است چرا که وی شهردار جدید است، ولی تا این مدت عضو شورا بوده و اظهار بی اطلاعی از وضعیت شهرداری یاسوج نمی‌تواند قابل پذیرش باشد؛ و اگر هم این موضوع بی اطلاعی واقعی باشد در واقع اعتراف به بر حق بودن انتقادات متعدد از شورای شهر یاسوج است چرا که انتقادات از پارلمان شهری مرکز استان تا جایی پیش رفته که برخی خواستار انحلال آن شده اند!
کارگرانی که در هر حال کار می‌کنند!
جمعی از کارگران شهرداری یاسوج از مسئولان خواستند با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیاز فرزندانشان به لباس و لوازم التحریر معوقات حقوقشان پرداخت شود.

وی افزود: برای چندمین بار برای پرداخت معوقات از مسئولان درخواست کمک و پیگیری کرده ایم، اما هیچ ترتیب اثری تاکنون داده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار