رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در بازدید از مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، در گفتگو با فن آوران استان، برای مشکلات فراروی آنان قول مساعد داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 23 September 2023

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه این بازدید که ظهر امروز انجام شد، از ظرفیت‌های مطلوب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های گیاه پزشکی و سایبری خبر داد و گفت: با توجه به جغرافیای کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد باید به طور ویژه به ظرفیت‌های دارویی و گیاه پزشکی این استان توجه کرد.
وی با بیان اینکه اکثر طرح‌هایی که در مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شد توجیه اقتصادی داشتند، افزود: بیشتر فن آوران دغدغه بازاریابی داشتند که در این خصوص چاره اندیشی خواهیم کرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، اضافه کرد: در این زمینه پیشرفت‌های زیادی داشتیم و ۱۰ طرح اصلی شبکه ملی اطلاعات بازتعریف شده است.
سردار جلالی با تاکید بر اینکه ما معتقدیم باید حکمرانی ملی خود را در فضای سایبری اعمال کنیم، ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات یکی از ارکان حیاتی این حکمرانی به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات فقط به ایران خلاصه نمی‌شود گفت: بسیاری از کشور‌ها، حتی کشور‌های اروپایی نسبت به سلطه آمریکا بر فضای سایبری انتقاد دارند و تجارب موفقی در جهان وجود دارد که می‌تواند سلطه آمریکا را بر فضای سایبری کاهش دهد.
سردار جلالی همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ طـرح راهبـردی حفـاظت از زیـرساخت‌های کشـورگفت: تکالیف تمام دستگاه‌ها در این موضوع تعیین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار