جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شیئی که بخواهد وارد حریم هوایی کشور ما شود با پاسخ قاطع رو به رو می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 22 September 2023

به گزارش تابناک قم، امیر سرتیپ علی رضا الهامی، جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، امروز در رژه نیرو‌های مسلح قم به مناسبت آغاز هفته مقدس، گفت: با تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شی که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع رو به رو می‌شود.

وی گفت: علاوه بر عرصه آسمان و هوافضا، نیرو‌های مسلح در عرصه دریا، زمین و سایر مولفه‌ها، قدرت بازدارندگی بی نظیری را بوجود آورده است.

امیر الهامی با تاکید بر اینکه امنیت اتفاقی حاصل نمی‌شود بلکه حاصل جهاد است، افزود: نیرو‌های مسلح ایران در هر سطحی که نیاز باشد قدرت دفاع از خود در برابر هر متجاوزی دارد.

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به آمادگی نیرو‌های نظامی در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: قدرت و توان نظامی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

وی اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی امروز در تولید تجهیزات و فناوری پرتوان و در عرصه خدمت رسانی پرانرژی است.

امیر الهامی در ادامه گفت: امنیت امروز مهمترین مولفه‌ای است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی آن را در بالاترین سطح خود به ارمغان آورده است.

وی بیان کرد: دشمن بعثی به امید تجزیه و الحاق بخش‌هایی از خاک مقدس ایران، تجاوز به ایران را آغاز کرد، اما با مجاهدت و فداکاری ملت ایران شکست خورد و به نتیجه نرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار