مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 20 September 2023

بازی های آسیایی ۲۰۲۲ که پیش از این قرار بود سال گذشته برگزار شود، با یکسال تاخیر مهرماه امسال به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با نام شهید محسن حججی همراه با ۳۲ نماینده خوزستانی در این رویداد حضور خواهد یافت‌.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که پیش از این نیز جوایز مدال‌های طلا، نقره و برنز بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را به ترتیب ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون اعلام کرده بود، اکنون از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی خوزستان پیش از اعزام به این رویداد مهم خبر داده است.

حمید بنی تمیم اظهارکرد: باتوجه به اهمیت بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و قدردانی از خوزستانی هایی که موفق به حضور در این رویداد شده‌اند، به هر ورزشکار مبلغ ۲۰ میلیون تومان و به هر داور و مربی مبلغ ۳۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران خوزستانی، گفت: امیدوارم ورزشکاران استان دست پر بر گردند و موفقیت آن ها برگ زرین دیگر در کارنامه افتخارات ورزش خوزستان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در تلاشیم مراسم اهدای جوایز مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی سریعا بعد از اتمام این رقابت ها برگزار شود.

اعلام جوایز مدال‌آوران خوزستانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی/ افزایش چشمگیر پاداش‌ها

اسامی خوزستانی‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اعلام شد

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار