جانشین انتظامی شهرستان "اسدآباد"، از توقیف یک هزار و ۱۵۲ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل در محور‌های مواصلاتی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 18 September 2023

کشف خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه در کبودراهنگ


فرمانده انتظامی شهرستان "کبودراهنگ"، گفت: خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه با هوشیاری پلیس شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نبی شکرویسی"، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان کبودراهنگ حین گشت زنی هدفمند یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که در یکی از خیابان‌های سطح شهر به صورت بلاصاحب رها شده بوده را مشاهده کردند.

وی افزود: با استعلام به عمل آمده مشخص شد، این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان "قم" می‌باشد که با انجام هماهنگی قضائی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در پایان با اشاره به تلاش برای دستگیری سارق، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۲ فقره سرقت در اجرای طرح جامع امنیت محله محور در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان" ملایر"، از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۲ فقره سرقت در اجرای طرح جامع امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ساکی"، در تشریح این خبر گفت: طرح جامع امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان توسط ماموران کلانتری ۱۱ در یکی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در اجرای این طرح، ۲ سارق سیم برق، یک سارق مغازه، یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره و یک خریدار اموال سرقتی به همراه ۱۵۰ متر کابل برق دستگیر شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سارقان سیم برق در بازجویی‌های به عمل آمده، به ۲۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ساکی گفت: در این طرح یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و ۵ توزیع کننده مواد مخدر که به صورت باندی فعالیت می‌کردند به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی دستگیر شدند.

وی بیان داشت: ۵ دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و ... توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

توقیف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در اسدآباد

جانشین انتظامی شهرستان "اسدآباد"، از توقیف یک هزار و ۱۵۲ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل در محور‌های مواصلاتی شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد نظرآبادی"، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران گشت پاسگاه موسی آباد شهرستان اسدآباد حین گشت زنی به یک دستگاه خاور ایسوز حامل مرغ زنده که به مقصد شهرستان اسدآباد در حرکت بود مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز حمل از سوی راننده و در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۱۵۲ قطعه مرغ زنده قاچاق که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دستگیری سارق مشاعات ساختمان در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری سارق مشاعات ساختمان و شیرآلات آتش نشانی خبر داد.
سرهنگ" هادی نجفی صالح"، در تشریح این خبر گفت: با اعلام چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در یکی از مناطق شهر همدان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران کلانتری ۱۶ مدنی و رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته، فردی در این خصوص شناسایی و پس از دستگیری به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: از متهم مقادیری مواد مخدر و همچنین وسایل استعمال مواد مخدر کشف و نامبرده به ۲ فقره سرقت شیرآلات آتش نشانی از مشاعات اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

کشف ۹ دستگاه خودرو سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از اجرای طرح امنیت محله محور با کشف ۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۴ سارق در ۳ روز گذشته در شهر همدان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان همدان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۴ سارق دستگیر و ۱۳ فقره سرقت شامل ۹ دستگاه خودرو و ۴ فقره سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار