امام جمعه بخش قلعه نو شهرری:
امام جمعه بخش قلعه نو شهرری با تاکید بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت وحدت و امنیت ملی در کشور گفت: آمریکا نه تنها بعنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی بلکه بعنوان اولین دشمن جهان اسلام همواره بدنبال عملی کردن طرح‌های خصمانه خود در ضربه زدن به ممالک و ملت‌های اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 17 September 2023

مصطفی گودرزی

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های نماز جمعه بیست و چهارم شهریور اظهار داشت: توجه به فرمان، دستورات و منویات مقام معظم رهبری بعنوان مرجع همه شعیان جهان و همچنین پدر معنوی که به همه امور و توطئه دشمنان اشراف دارند از ضروری‌ترین مسائلی است که آحاد مردم باید مهم بدانند.

فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت از ضروری‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری در مرور بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان گفتند: حضرت آقا در این دیدار با هشدار جدی نسبت به هدف دشمنان برای سوریه سازی ایران فرمودند: دشمن دو نقطه‌ی اساسی را هدف گرفته، یکی وحدت ملّی، یکی امنیّت ملّی. وحدت ملّی مهم است؛ نگذارید وحدت را به هم بزنند. یعنی در مسائل اساسی کشور، آنجایی که پای منافع ملّت در میان است، اختلافات مذهبی، اختلافات سیاسی، اختلافات گروهی، اختلافات قومی باید کنار گذاشته شود.

ایشان با تاکید بر پرهیز همگان بخصوص جناح‌ها، کارگزاران و قومیت‌های مذهبی گفتند: باید بدانیم چه کار میکنیم، بدانیم چه میگوییم؛ حرفی که میزنیم در جهت نقشه‌ی دشمن نباشد، جدول دشمن را کامل نکند.

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری افزود: آمریکا نه تنها بعنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی بلکه بعنوان اولین دشمن جهان اسلام همواره بدنبال عملی کردن طرح‌های خصمانه خود در ضربه زدن ممالک و ملت‌های اسلامی است.
وی با اشاره به این که آمریکا و همدستانش همواره بدنبال بحران سازی و اجرای طرح‌های متعدد در ایران هستند گفت: تجزیه سازی، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و ایجاد بحران سازی جنسیتی با ادعای حمایت از حقوق زنان از جمله طرح‌ها و اهدافی است که برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی آن‌ها دنبال می‌شود.
حجت‌الاسلام سید مجتبی حسنی خاطر نشان کرد: در حالی ناآرامی‌های سال گذشته با شعار زن زندگی و آزادی را در کشور رقم زدند که در قلب کشور‌های دموکراتیک اروپایی مانند فرانسه و آلمان در سال گذشته در هر سه روز یک زن کشته شده است. در چنین شرایطی ادعای حمایت از حقوق زنان را دارند.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌ها و توطئه‌هایی که آمریکا در حال اجرای آن است، احداث ایستگاه امنیتی و اطلاعاتی موساد در شمال عراق و آذربایجان است، ولی مردم پای منافع ملی خود ایستاده اند.

وی در ادامه اظهار داشتند: ایجاد جنگ قومی و مذهبی در اطراف کشور ما بخصوص در افغانستان که آمریکایی‌ها با دخالت وتوطئه مانع از تشکیل یک دولت وحدت ملی در این کشور می‌شوند فشار‌هایی را بخصوص در حوزه اقتصادی به ملت مظلوم افغانستان وارد کرده است. از این رو مردم افغانستان مجبور به مهاجرت از وطن خود شده اند و مهاجرت با فرهنگ مردم این کشور عجین شده است.

همچنین گروهی از افغانستانی‌ها به دلیل رنج‌های اقتصادی به گروه‌های تروریستی. برای اجرا و پیگیری طرح‌های آمریکا‌هایی ها در منطقه و بخصوص ایران سوق داده می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید مجتبی حسنی تصریح کرد:آمریکا و هم پیمانانش همگی برای ضربه زدن به ایران و جمهوری اسلامی همنوا شدند، ولی در هر برهه سیلی محکم از این ملت و مردم غیور خوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار