نائب رئیس شورای اسلامی مشهد بیان کرد:
نائب رئیس شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: جمع بندی نهایی تغییر کاربری کوهستان پارک مشهد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 15 October 2015
کمال سرویها در پایان هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارانه شفاف و خارج از تبعیض می‌تواند یک نظام انگیزشی را در بین کارکنان شهرداری ایجاد کند.
 
وی با بیان اینکه موضوع کارانه از ابتدای دوره چهارم شورای شهر مورد پیگیری بوده است گفت: یکی از مسائل در دستور کار شورای چهارم از ابتدای امر تاکنون بحث حقوق، مزایا و کارانه کارکنان شهرداری بوده است.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر این موضوع به صورت شفاف، خارج از تبعیض و بدون ظلم باشد یک نظام انگیزشی ایجاد می‌کند و سبب می‌شود تا پرسنل شهرداری با روحیه بیشتری به کار خود ادامه دهند.
 
سرویها عنوان کرد: توزیع کارانه بدون عدم شفافیت در گذشته یکی از مشکلاتی است که هم اکنون در نظام جدید برای ما زحماتی را به بار آورده است.
 
عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در گذشته گزارش‌هایی مبنی بر دریافت بیش از حد کارانه توسط برخی از عناصر شهرداری به ما می رسید بنابراین در نظام جدید پرداختی به کارکنان شهرداری مولفه‌هایی همچون خدمت، نظم کاری، خلاقیت، نوآوری، نظم و انظباط، حفظ شئونات اسلامی و رضایت ارباب رجوع در نظر گرفته شده است.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه گاهی گزارش‌هایی مبنی بر نارضایتی از برخورد و عملکرد برخی از کارکنان شهرداری به ما ارجاع داده می‌شود تاکید کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع آن عناصری که ارباب رجوع از آنها راصی تر باشند شرایط بهتری را کسب می‌کنند.
 
سرویها در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با وضعیت کوهستان پارک مشهد گفت: از عاملان و مالکان دعوت شده تا به هیئت رئیسه شورا بیایند تا جمع بندی‌های نهایی برای آینده این پارک ملی صورت بگیرد.
 
وی با تاکید بر تدوین برنامه هایی برای ماندگاری زائر در شهر مشهد تصریح کرد: کوهستان پارک یکی از مراکز تفریحی شهر مشهد به شمار می رود و تنها برای فعالیت‌های تفریحی در آن اجازه فعالیت داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار