در هفتمین روز از هفته دولت؛
سرمایه‌گذار پروژه پارکینگ طبقاتی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۹۱۵ متر مربع و در ۹ طبقه مثبت تجاری و ۲ طبقه منفی تعریف شده است و با ۷هزار متر پارکینگ که در نوع خود، بزرگترین پارکینگ طبقاتی استان مازندران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 30 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، در آخرین روز از هفته دولت، آیین کلنگ زنی پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری شهرستان نکا با حضور شریعتی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، انگوران مدیرکل امور شهری استانداری، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از مدیران شهرستانی، با اعتبار بیش از ۲۰۰میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی صورت پذیرفت.

 

کلنگ بزرگترین پارکینگ طبقاتی استان مازندران در نکا به زمین زده شد.  

سعید سهرابی‌‌پور سرمایه‌گذار پروژه پارکینگ طبقاتی شهرستان نکا در گفتگو با ما گفت: بعد از جلساتی که با هیات سرمایه‌گذاری شهرداری نکا و موسی خلیلی شهردار این شهرستان در مورد این پروژه داشتیم، به توافق رسیدیم و بعد از گذر مراحل قانونی کار، وارد ساخت پروژه سرمایه‌گذاری پارکینگ طبقاتی شدیم.

 

کلنگ بزرگترین پارکینگ طبقاتی استان مازندران در نکا به زمین زده شد.  

وی بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۹۱۵ متر مربع و در ۹ طبقه مثبت تجاری و ۲ طبقه منفی تعریف شده است و با ۷هزار متر پارکینگ که در نوع خود، بزرگترین پارکینگ طبقاتی استان مازندران محسوب می‌شود.

 

کلنگ بزرگترین پارکینگ طبقاتی استان مازندران در نکا به زمین زده شد.  


سهرابی‌پور درباره‌ی میزان بودجه‌ای که برای ساخت این پروژه پیش بینی شده است گفت: برای ساخت این مجموعه تا به امروز نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که امیدواریم بتوانیم این پروژه را طبق قراردادی که با شهرداری نکا داریم، به مدت ۳سال به بهره‌برداری برسانیم تا گام مثبتی برای شهروندان و رفع معزل ترافیک این شهر برداریم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار