سرپرست فرمانداری نکا در سومین روز هفته دولت با حضور در مزارع نکا صحرا از ۶ پروژه بالغ بر یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به صورت متمرکز بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 26 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی رمضانی توجه به تولیدات کشاورزی به خصوص خودکفایی در حوزه تولید گندم را از برنامه‌های دولت آیت الله رئیسی بیان داشت و خاطرنشان کرد: این اهداف با عزم راسخ خدمتگزاران نظام و همچنین مکانیزه کردن کشاورزی قابل دستیابی است.

 

افتتاح ۶ پروژه فنی و زیربنایی کشاورزی شهرستان نکا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان  

وی با اشاره به پتانسیل بالای زمین‌های شیبدار هزارجریب اذعان داشت: با اصلاح الگوهای کشت می‌توان حداکثر بهره‌وری را در حوزه کشاورزی از این مزارع داشت.

 

افتتاح ۶ پروژه فنی و زیربنایی کشاورزی شهرستان نکا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان  


سعید صمدی زرینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا گفت: این پروژه شامل؛ «انتقال آب کشاورزی(کانال‌های آبیاری) به حجم ۳کیلومتر، با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال» ، «اجرای پروژه مرمت و لایروبی کانال‌های آبیاری به حجم ۸کیلومتر با اعتبار ۱/۵ میلیارد ریال» ، «مرمت، بازسازی، تعریض خاکی و احداث جاده بین مزارع (رکلاژ و پروفیله) به حجم ۵۰ کیلومتر و اعتبار ۳/۵ میلیارد ریال» ، «شن‌ریزی، تعریض و احداث جاده دسترسی به مزارع به حجم ۲کیلومتر و اعتبار ۱۰میلیارد ریال» ، «مرمت و لایروبی از بندان شهاب‌الدین به حجم ۲۳ هکتار و اعتبار ۱۲میلیارد ریال» و «اجرای سیستم آبیاری نوین کشاورزی به حجم ۱۵ هکتار و اعتبار ۷میلیارد ریال» می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار