سردار علی ولیپور گودرزی از دستگیری هزار سارق و مالخر در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 20 August 2023

به گزارش تابناک تهران، رییس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در چند روز گذشته موفق به دستگیری ۴۵ سارق و مالخر حرفه‌ای شدند و از مخفیگاه متهمان ۷۰۰ گوشی سرقتی کشف شد.

سردار گودرزی ادامه داد: یکی از الویت‌های ما دستگیری مالخران است. چند مالخر اهل کشور افغانستان سعی داشتند با اتوبوس تهران به تایباد ۱۰۰ گوشی سرقتی را از مرز خارج کنند که ماور ما با تیزهوشی موفق به دستگیری سارقان شدند.

وی ادامه داد: برخورد جرائم خشن به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی تهرام قرار دارد و با توجه به هماههنگلی‌های لازم با قوه قضائیه برخورد‌های جدی با این سارقان صورت گرفته و از اوایل امسال سارقان جرائم خشن دستگیر شده اجازع مرخضی داده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص کشفیات ۴ ماهه نخست سال بیان کرد: ۴ درصد سرقت‌ها کاهش داشته و کشفیات ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در خصوص پرونده‌های خشن در ۴ ماهه نخست سال ۲۱ درصد پرونده‌های قتل، ۲۳ درصد آدم ربایی، بیش از ۱۸ درصد سرقت منزل و ۱ درصد سرقت‌های قاپ زنی کاهش داشته و در خصوص سرقت‌های مسلحانه ۹۰ درصد پرونده‌ها کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: در تلاش هستیم مردم احساس امنیت بیشتری کنند و از اوایل امسال تاکنون بیش از هزار سارق دستگیر شده اند که در کاهش وقوع سرقت‌ها تاثیر گذار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار